– قسمت 2

اون ماشینای شرکت بنویسین. همیشه به مشتری چندین کارت بدین تا اگه دوست یا آشنایی در مورد شما پرسید، خیلی آسون کارت کسب وکارتان رو به اون بدن. شماره تلفن تون رو در همه صفحات سایت تون در دسترس بذارین.

۱۸. روابط و مهارتای شبکه سازی خود رو تقویت کنین

به اجتماعات صنعتی و کاری محلی که مشتریان تون رو جذب می کنن، ملحق شید و در این گروه ها فعالیت داشته باشین. با کمک به دیگر اعضا واسه رسیدن به موفقیت احترام و تضمین مراجعه اونا رو جلب کنین.

۱۹. کسب وکارهای غیررقیب رو به مشتریان پیشنهاد کنین

وقتی کسب وکار دیگری (که حریف تون نیس!) رو به مشتریان پیشنهاد می کنین، احتمال اینکه اون کسب وکار هم شما رو به مشتریانش پیشنهاد کنه زیاد می شه.

۲۰. از افرادی که به کسب وکارتان رونق میدن، تشکر کنین

چگونگی تشکر از این افراد بستگی به وجود کسب وکارتان داره. یک یادداشت تشکر، کوپن تخفیف، پاداش نقدی یا هر روش مؤثر و قابلِ قبول دیگری که مناسب زمینه فعالیت شما باشه، می تونه به عنوان تشکر به کار رود. با این کار نشون میدید که متوجه سعی و توجه اونا به کسب وکارتان هستین که باعث می شه واسه پیشنهاد کردن شما به بقیه انگیزه ی بیشتری داشته باشن.

برگرفته از: businessknowhow marketing-made-simple

مطلب مرتبط :   با کسی که سرتون فریاد می زنه چیجوری برخورد کنیم؟ 

فروش خود رو در هر شرایطی افزایش بدین


42000تومن


12000تومن

  • 2