گزارش سایت ما از آغاز به کار شرکت خدمات پس از فروش «حامی»؛ مجموعه ای که می خواهد شرایط گارانتی را در ایران بهبود دهد

با وجود همه بهبودهایی که در سالای گذشته از طرف شرکتای داخلی جور واجور تماشاگر اونا بوده ایم، هنوزم «گارانتی» لفظ خیلی معنادارای در کشورمون نیس. حالا ولی شرکت «حامی» تصمیم داره این موضوع رو در برابر تغییر کرده و شرایط موجود رو بهتر کنه.

«حامی» امروز طی مراسمی در هتل لاله تهران از شروع به کار خود خبر داد و اقرار کرد که می خواد خدمات پس از فروش گارانتی رو به شکلی دیگه به کاربران ایرونی بچشاند. در این جلسه، مدیر عامل شرکت نامبرده، آقای «رامین سلطانی» در برابر جمعی از رسانه های فعال در مورد تکنولوژی قرار گرفت و در مورد اهداف شرکت خود واسه ایجاد بستری بهینه در مورد خدمات پس از فروش گفت.

ایشون سخنانش رو با بیان این موضوع شروع کرد که حامی، اولین شرکت به طور کاملً جداگونه در مورد سرویس و خدمات آی تی و موبایل در ایرانه. اما منظور از «جداگونه» چیه؟ سلطانی توضیح داد که موفقیت شرکت خود رو در نبود دخالت در بخش فروش و پخش موبایل و بقیه وسایل الکتریکی می دونه. در واقع، شما تنها وقتی با حامی مواجه میشین که دستگاه شما با مشکلی رو به رو شده باشه.

سلطانی هم اینکه در ادامه گفت که مشتری ایرونی، هیچ وقت طعم خدمات پس از فروش و گارانتی اجناس رو اونطور که باید و شاید حس نکرده که بخشی از این موضوع، به دلیل تحریمای انجام شده بر علیه ایران بوده. ایشون گفت که اینک، به وسیله فضایی ارتباطی بهتری که با کشورای دیگه ایجاد شده، فرصتی مناسب در اختیار «حامی» قرار گرفته تا بتونن مشتریان ایرونی رو با کیفیت واقعی خدمات پس از فروش آشنا کنن.

اونم اینکه خبر داد که شرکت «حامی»، با همکاری یه سرمایه گذار خارجی تاسیس شده؛ سرمایه گذاری که آقای سلطانی حتی پس از اصرار خبرنگاران، حاضر به افشای اسمش نشد. در هر حال ولی مدیر عامل شرکت نامبرده توضیح داد که سرمایه گذاری یه شرکت خارجی در شرکتی که می خواد در ایران سرویس دهنده گارانتی باشه، فقط به معنی سرمایه گذاری نقدی در ایران نیس. سلطانی گفت که این شرکت (که در آخر هویت اش نامشخص موند) در تموم روند تشکیل «حامی» نقش داشته و کیفیت مطلوب، و تجربه ای در سطح جهانی رو در کار خدمات پس از فروش به ایران آورده.

ایشون اشاره کرد که راه حل درست واسه خدمات پس از فروش، اینه که شرکت خدمات دهنده در فروش دخالتی نداشته باشه و این کاریه که حالا در سراسر جهان مقبول افتاده و شرکتای تولید کننده هم استقبال می کنن تا خدمات گارانتی پس از فروش رو به شرکت شخص سوم دیگری واگذار کنن.

حامی هم اینکه مدعیه که با اومدن تخصص، علم و تجربه خارجی به ایران در مورد مورد بحث، فرصتای شغلی بیشتری در کشورمون ایجاد می شه. این شرکت هم اینکه تصمیم داره تا حضوری موثر در فضای مجازی داشته باشه و نیاز کاربران از حضور فیزیکی در مراکز خدمات دهی رو به شکلی بهینه کم کنه.

اما در میان مراسم، مدیر عامل حامی به نکته ای خیلی مهم اشاره کرد. سلطانی گفت که تموم مراکز خدماتی و بخش تعمیر دستگاه ها، به دوربینای مداربسته ای مجهز هستن که از راه ناظران، پایش می شن. به این صورت، مشتریان این شرکت می تونیم به شکلی راحت خاطر، دستگاه خود رو به حامی تحویل داده و پس از تعمیر، اونو تحویل بگیرن.

سلطانی خبر داد که الان، خدمات پس از فروش موبایلای پیشرفته به دست شرکتای «ایسوس» و «هوآوی» به شکل انحصاری در اختیار حامیه و در آینده، برنده های بیشتری به این لیست اضافه می شن. در ادامه این مطلب، می تونین بیانیه خبری شرکت حامی که در اختیار سایت ما قرار گرفته رو هم مطالعه فرمایید.

شرکت خدمات پس از فروش «حامی» به صورت رسمی شروع به کار کرد. این شرکت که به طور تخصصی به سرویس دهی پس از فروش موبایل و اجناس IT می پردازه، در تلاش واسه ارائه خدماتی برابر با استانداردهای جهانی و جذب سرمایه گذاری خارجیه.

شرکت خدمات پس از فروش «حامی» روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه، طی نشستی خبری با حضور اصحاب رسانه، به طور رسمی فعالیت خود رو شروع کرد. در این نشست که در هتل لاله تهران برگزار شد، رامین سلطانی، مدیرعامل شرکت حامی، با اشاره به اینکه خدمات شرکت حامی تنها شامل موبایل و اجناس IT می شه، گفت: «شرکت حامی، یه شرکت پیشرو و مستقله که هیچ گونه وابستگی به تولید کنندگان و فروشندگان نداره و بدون دخالت در بخش واردات و پخش و فروش اجناس، فقط به سرویس دهی پس از فروش به طور تخصصی و متمرکز می پردازه.»

سلطانی با اشاره به جفت و جور شدن شرایط واسه حضور سرمایه گذاران بین المللی در ایران، ادامه داد: «ما خود رو نسبت به جذب سرمایه گذاریای خارجی در کشور معتقد میدونیم و بخاطر این، زیرساختی رو جفت و جور کردیم و در حال گفتگو با شرکتای بین المللی هستیم. این سرمایه گذاریا تنها معطوف به سرمایه گذاریای ریالی نیستن، بلکه انتقال علم و تجربیات فنی رو هم به عنوان یکی از موارد مهم، مورد توجه داریم.»

سلطانی هم اینکه در این نشست از دو شرکت ایسوس موبایل (Asus Mobile) و هوآوی (Huawei) به عنوان تولیدکنندگانی که خدمات پس از فروش اون به طور انحصاری در اختیار شرکت حامیه، نام برد و گفت که این شرکت درصدده تا به هر تولیدکننده ای مشروط بر اینکه از استانداردهای کیفی لازم بهره مند باشه، خدمات ارائه کنه. ایشون با اشاره به برنامه این شرکت واسه گسترش نمایندگیا و کم کردن فاصله فیزیکی و مجازی با مصرف کنندگان، گفت: «نمایندگی مرکزی ما در خیابون بهشتی تهران و مرکز دیگری در مگامال اکباتان الان دارن کار می کنن و نمایندگی بازار موبایل هم مراحل پایانی آماده سازی رو طی می کنه. نمایندگی شهرهای اصفهان و تبریز هم راه اندازی شدن و ما به سرعت در حال پیشرفت شبکه خود هستیم.»

شرکت «حامی» اولین شرکت خدمات پس از فروش در ایرانه که بدون دخالت در بخش فروش و پخش، به طور تخصصی فقط به سرویس دهی پس از فروش می پردازه. این شرکت از تیمی حرفه ای شامل کارشناسان خبره که تجربه کار با شرکای بین المللی رو هم دارن، تشکیل شده و به دنبال ارتباطی سازنده و مؤثر با مصرف کنندگانه. شرکت «حامی» رضایت مصرف کنندگان رو در بالاترین جایگاه اولویتای خود قرار داده و در تلاش واسه کاهش فاصله فیزیکی و مجازی خود با اوناس؛ در همین زمینه، حامی تا الان ۲۴۵ نقطه جمع آوری محصول، واسه مشتریان خود در نظر گرفته. این شرکت هم اینکه می خواد تا با خریداری بعضی از مراکز خدمات دهنده موجود، سرعت گسترش خود رو زیاد کرده و فاصله وقتی خود رو با مصرف کنندگان کم کنه.

Author: edame

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *